مایکروسافت قصد دارد با روشهای جدیدی مانند استفاده از SSD برای کاهش مصرف VRAM در بهروزرسانیهای آتی API DXR، فناوری ردیابی پرتو را کارآمدتر کند.
به گزارش Technock، افزایش استفاده از تکنیکهای ردیابی پرتو یا مسیریابی برای ایجاد تصاویری فراگیر و واقعی در بازیها هزینه دارد. مایکروسافت در مقاله «سیستمها و روشهای پردازش سطح جزئیات ساختار شتابدهنده ردیابی پرتو» بیان میکند که ردیابی پرتو و ساختارهای شتابدهنده مرتبط با آن با کمک نرمافزار ویرایش یا تکثیر میشوند. این قطعات با راه حل های ذخیره سازی برای انتقال سریعتر داده ها و جزئیات پردازش رقابت می کنند.
wccftech او می نویسد که این پتنت راه حل های خاصی را ارائه می دهد. مانند داشتن مجموعه های قابل مدیریت بیشتر از داده های مرتبط با ساختارهای شتاب دهنده. این داده ها را می توان در حافظه یا دستگاه های ذخیره سازی مانند SSD ها ذخیره کرد که سریع ترین سرعت پردازش را در میان گزینه های ذخیره سازی غیر فرار ارائه می دهند.
جالب است که ببینیم این ایده در عمل چگونه عمل می کند. با این حال، یک چیز مسلم است: استفاده از دستگاههای ذخیرهسازی سریعتر مانند SSD به بهبود عملکرد ردیابی پرتو کمک میکند. رابط برنامه نویسی DXR مایکروسافت را می توان با مجموعه Direct I/O این شرکت که سابقه درخشانی در استفاده حداکثری از HDD و SSD دارد، هماهنگ کرد. با پیشرفت نسل پنجم SSD ها در صنعت کامپیوتر، می توانیم شاهد تحقق این ایده باشیم.
گفتگو در مورد این post