لینکدین در حال کار بر روی یک تجربه بازی در پلتفرم خود با هدف افزایش تعامل کاربران و ایجاد فرصت هایی برای گفتگو است.. این بازی احتمالاً مبتنی بر پازل خواهد بود.
به گزارش TechNock، لینکدین، شبکه اجتماعی متعلق به مایکروسافت، عمدتا به عنوان بستری برای شبکه سازی و کسب دانش و اشتغال حرفه ای شناخته می شود و در حال حاضر بیش از 900 میلیون کاربر دارد. اکنون این شبکه اجتماعی برای افزایش زمانی که مردم در پلتفرم خود می گذرانند، وارد حوزه کاملا جدیدی می شود: «بازی».
بر اساس یافته های تایید شده تک کرانچ، لینکدین در حال کار بر روی یک تجربه بازی است. این تجربه با الهام از بازی های ساده مبتنی بر پازل مانند Wordle که به موفقیت های بزرگی دست یافت و میلیون ها بازیکن را جذب کرد، استفاده از علاقه مردم به این سبک از بازی ها است.
محققان اپلیکیشن با بررسی کدها به سرنخ هایی از فعالیت لینکدین در زمینه بازی دست یافته اند. یکی از این محققین، نیما اوجی، اشاره میکند که یکی از ایدههایی که لینکدین در حال آزمایش آن است، سازماندهی امتیازات بازیکنان بر اساس محل کارشان است، به طوری که شرکتها بر اساس این امتیازات «رتبهبندی» شوند.
یکی از سخنگویان لینکدین نیز تایید کرده است که این شرکت بر روی یک جزء بازی کار می کند. اما تاریخ عرضه هنوز مشخص نشده است. او در پیامی به TechCrunch گفت:
با افزودن بازیهای مبتنی بر پازل به تجربه LinkedIn، ما سرگرمیها، روابط عمیقتر و امیدواریم ایجاد مکالمه را اضافه میکنیم. منتظر اخبار بیشتر باشید!
مایکروسافت مالک LinkedIn، غول بازی های ویدیویی است. بخش بازی های این شرکت که شامل Xbox، Activision Blizzard و ZeniMax می شود، در سه ماهه گذشته 1.7 میلیارد دلار درآمد کسب کرد که برای اولین بار از درآمد ویندوز پیشی گرفت. یکی از سخنگویان لینکدین از اظهار نظر در مورد اینکه آیا مایکروسافت در پروژه بازی لینکدین مشارکت دارد یا خیر، خودداری کرد.
بازیها به طور منظم در میان محبوبترین اپلیکیشنها برای گوشیهای هوشمند و رایانههای شخصی هستند، هم از نظر درآمد و هم از نظر تعامل. بازی های پازلی و کژوال یکی از دسته بندی های پرطرفدار در این فضا در بین کاربران موبایل است. پلتفرمهای غیربازی مدتهاست که از این حقایق برای افزایش ترافیک خود استفاده میکنند. اگر به محبوبیت جدول کلمات متقاطع و دیگر معماها در روزنامه ها و مجلات فکر کنید، می توانید بگویید که این روند حتی قبل از اینترنت نیز وجود داشت.
در سال 2022، نیویورک تایمز بازی محبوب و محبوب Wordle را خریداری کرد. اواخر سال گذشته، این رسانه معتبر گزارش داد که میلیون ها نفر به بازی ادامه می دهند. این بازی اکنون بخشی از یک پلتفرم بزرگتر از پازل ها و بازی های آنلاین است که توسط روزنامه توسعه یافته است.
نتایج بهدستآمده توسط سایر شرکتهایی که بر بخش بازی تمرکز دارند متفاوت بوده است. فیس بوک، بزرگترین شبکه اجتماعی جهان، سال هاست که محرک اصلی بازی های اجتماعی بوده است. با این حال، در سال 2022، این شرکت برنامه بازی مستقل خود را به دلیل کاهش استفاده تعطیل کرد. امروزه، فیس بوک بسیار بیشتر بر تجربه واقعیت ترکیبی و کسب و کار MetaQuest متمرکز شده است.
در چند سال گذشته، لینکدین چندین ویژگی جدید را برای بهبود نحوه و میزان استفاده مردم از پلتفرم خود امتحان کرده است. شاید بهترین استراتژی این شرکت این باشد که “چگونه محبوب ترین ابزارهایی را که مردم در حال حاضر استفاده می کنند استفاده کنیم و آنها را به مخاطبان لینکدین متصل کنیم و روی دنیای کار تمرکز کنیم؟” این تلاشها از آموزش آنلاین و توسعه حرفهای گرفته تا عملیات انتشار و اخبار، استفاده از ابزارهای ویدیویی بیشتر، و درگیر کردن سازندگان محتوا و تأثیرگذاران را شامل میشود.
گفتگو در مورد این post