مدیر عامل سونی گفت که پلی استیشن روی کنسول باقی خواهد ماند. اما تجربه بازی به رایانه های شخصی و سیستم های تلفن همراه و فضای ابری تعمیم خواهد یافت.
به گزارش TechNock، اگر شکی در مورد آینده چند دستگاهی پلی استیشن وجود داشت، کنیچیرو یوشیدا، مدیر عامل سونی، در مصاحبه ای با مدیریت سرمایه گذاری بانک نروژی، آنها را برطرف کرد.
مدیر اجرایی گفت که پلی استیشن روی کنسول باقی خواهد ماند. اما تجربه بازی به سیستم های رایانه شخصی و تلفن های همراه و فضای ابری تعمیم خواهد یافت.
به طور خلاصه، پلی استیشن همه جا خواهد بود. هر جا که محاسبات وجود داشته باشد، کاربران می توانند مکانی را برای انجام بازی های مورد علاقه خود بدون وقفه و در فضاهای مختلف پیدا کنند.
در حالی که پلی استیشن محصول اصلی سونی باقی خواهد ماند، این شرکت تجربیات بازی خود را به رایانه های شخصی، موبایل و سیستم های ابری گسترش خواهد داد.
wccftech او می نویسد که قبلا چندین نسخه پورت شده از بازی های انحصاری پلی استیشن را دیده است. این نسخهها با Horizon Zero Dawn در آگوست 2020 شروع شدند، پس از آن Predator: Hunting Grounds and Days Gone در آوریل و می 2021، God of War در ژانویه 2022، Marvel’s Spider-Man Remastered در آگوست 2022، Uncharted: Legacy of Thieves Collection و Sackboy : A Big Adventure در اکتبر 2022، Marvel’s Spider-Man: Miles Morales در نوامبر 2022، Returnal در فوریه 2023، The Last of Us Part I در مارس 2023 و Ratchet & Clank: Rift Apart در جولای 2023.
عناوین بعدی نیز در راه است. از جمله Helldivers 2 که در همان روز با نسخه PS5 منتشر خواهد شد. زیرا بازی یک سرویس زنده و Horizon Forbidden West Complete Edition می باشد. متاسفانه هنوز خبری از Ghost of Tsushima نیست. سونی قصد دارد نسخه های انحصاری پلی استیشن را به دنیای موبایل گسترش دهد. به همین منظور این استودیو توسعه دهنده موبایل Savage Game Studios را خریداری کرده است.
در مورد فضای ابری، سونی دستگاه PlayStation Portal را منتشر کرده است. اگرچه فقط برای Remote Play بازی های کنسول است. در آن مصاحبه، کنیچیرو یوشیدا، مدیر عامل سونی، همچنین توضیح داد که چرا به این باور است که اشتراک ها لزوماً مانند صنعت پخش آنلاین ویدیو رشد نمی کنند:
ما از مدل کسب و کار اشتراک پیروی می کنیم. با این حال، مردم معمولاً فقط یک بازی را در یک زمان انجام می دهند. بنابراین، یک سرویس اشتراک که شامل بازیهای زیادی میشود، ممکن است ارزش کمتری نسبت به یک سرویس پخش آنلاین ویدیو داشته باشد. در شبکه پلیاستیشن، ما یک سرویس ترکیبی/ترکیبی متعادل ارائه میکنیم: اشتراک با محتوای پولی.
در نهایت، آخرین داده ها نشان می دهد که رشد اشتراک در صنعت بازی تا حد زیادی متوقف شده است.
پست تجربه بازی در پلی استیشن به پلتفرم های دیگر گسترش می یابد اولین بار در Tech Knock – اخبار دنیای فناوری ظاهر شد. ظاهر شد.
گفتگو در مورد این post