نسخه جدید کتابخانه ها DLSS Nvidia همراه با کتابخانه ساده کنید به روز شده منتشر شده آنلاین.
طبق گزارشهای موجود در Reddit، بهروزرسانی کتابخانه 3.7.0 که قبلاً فقط برای نمایهسازی بازسازی پرتو و DLSS-D در دسترس بود، همچنین یک پیشتنظیم جدید به نام Eager_Donkey را معرفی میکند. به نظر می رسد این به روز رسانی کیفیت بصری عناوین خاص را با کاهش تاخیر تصویر بهبود می بخشد.
از سوی دیگر، به روز رسانی Streamline برای کاربران نهایی چندان جالب نیست. زیرا انویدیا این ابزارها را برای ساده سازی اجرای فناوری مقیاس بندی طراحی کرده است.
wccftech او می نویسد که DLSS 3 انویدیا بیش از یک سال پیش با پردازنده های گرافیکی سری RTX 40 راه اندازی شد و فناوری تولید فریم را همراه با بهبود وضوح فوق العاده معرفی کرد. در ماههای گذشته این فناوری در عناوین مختلفی از جمله Horizon Forbidden West پیادهسازی شده است و در بازیهای آینده با مشخصات گرافیکی خیرهکننده و پورتهای عناوین پلیاستیشن برای رایانههای شخصی مانند Ghost of Tsushima در دسترس خواهد بود.
سال گذشته، DLSS 3 به نسخه 3.5 به روز شد تا شامل فناوری بازسازی اشعه فوق الذکر برای کیفیت ردیابی پرتو برتر باشد. گفته می شود که Nintendo Switch 2 از فناوری ray tracing که هنوز معرفی نشده است پشتیبانی می کند و آن را به بهترین سیستم بازی ردیابی پرتو در نسل فعلی کنسول ها تبدیل می کند. اطلاعات بیشتر در مورد DLSS انویدیا را می توانید در اینجا بیابید وب سایت رسمی پیداش کن
گفتگو در مورد این post